Thursday, November 5, 2009

PES 2010

http://www.dbgamez.co.uk/media/catalog/product/cache/4/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/p/e/pes_2010_pc.jpg

PES is back....

komen sayerr pasal game ini..........

1st skali......Grafik memang cantik giler.....sampai leptop aku xboleh nak tanggung...
tp..kasi turon resolution sket..boleh gak jalan...

baju character game ni..lebih real sket..
boot sume baru...FS-50  pon ade...sume baru la...

uefa champion league memang stylo r...cantek grafik....

muke character plak, sume lbey kurang pes09...tp ade improve sket...

bnde yg paling penting skrg ialah care permainannyerrr...

peh aku ckp kau...

realistik sgt.....sampai aku asek kalah je main top player punyer difficulties...

susah sket nk control bola...sbb movement character dlm tu di slow kan berbanding dgn pes09 punye...

bayangkan r...nak shoot pon siap terhegeh2 nak suson kuda2 nak sepak...

freekick pon da makin susah.....corner kick smakin complicated....penalti guna system lama...
keeper punyer kesengalan semakin menjadi jadi...ade ke asek2 gol celah kelengkang je....pehh..

tu yg sengalnyerr huh...

system defensive da tukar....sume team men marking...

so...susah nk lepas area defensive tu...

kalo macam torres, nostelrooy. drogba tu...mmg jgn harap la nk buat larian solo...
kalo maen 'amateur' punye difficulties bole la kot....hahaha (bwt malu je...bek xyah men)

gameplay yg baru ni mmg menarik sket...mcm2 cara nk shoot...
shoot style cantek sket la....

conclusionnnye...mmg best game ni...
(tp menyampah aku....asek kalah je men top player..tepakse aku men profesional...tu pon payah gak...hahaha..xde bakat btol larr)

so....belilah di kedai2 yg berhampiran...jgn lupe download patch..
kalo x...mmg haram r game tu jadiknye....arsenal = north london...haha

so..
download patch dulu...baru best.....k....

orait..praktis make perfect...

kepade abg shagrasyiid....berlatih la sunggoh2...mane tau sem depan aku beli ps3 ke...
bole fight...hhohoho...

orait...k daaa....exam x abes lg niy....gua chOw dloooo ~

p/s : asal emosi aku asek berkacau bilau ni...aiseyy...cmne ni...nk pekse ni...adeiii

No comments:

Post a Comment