Wednesday, January 27, 2010

hm..

klas m.e bwt aku xleh blaja..
pning...
bek brenti  je cmni
....~

Wednesday, January 13, 2010

.......

last post..


tq sesapa yg tgok blog ni..
nk delete da..
skrg..
smua bnda..simpan dlm hati..
sampai mati..

....

....bye

Tuesday, January 12, 2010

hmm..

cmne la..

http://farm4.static.flickr.com/3543/3656361343_c7db93de2f.jpg

isk...~

Sunday, January 10, 2010

hurm....

sdeynye..
da xmcm dulu da..


mangkok tol aku..


skrg..
da xley bwt pe..




hurm....

hope she's ok...~


p/s : byk dose aku..sbb tu jd cmni...ampunkan dosa2 ku ya ALLAH ~

Tuesday, January 5, 2010

hm..

rini..
rasa sedeyyyyyyyyyyyy sgt..

hurm....

http://www.womenpr.com/site/images/stories/sad_times_copy.jpg

duhhhh...

Monday, January 4, 2010

ha...1st day of the sem for the hold year of 2010..

ohh...
tidak...
klas tlah bermula...
smua sihat2 nampaknya..bgos2...

arini intro je..subjek eco yg ntah ape kejadah...
tapi!!!!...aku kompom dapat A+...haahhhaha..

pas2...abes klass...

sudah....~

shittt liverfOOL...!!!!
xjadi amek nistelrooy...

xpe2.....kompom ko xmasok champion league la taon depan oi liverfoOL...aduiiii..
heh...

alaaaahhhh semak btol klas da stat....
bile la nak abes blajo...




http://2.bp.blogspot.com/_eQkak7l2ahI/Sj5TXw-aDKI/AAAAAAAABEQ/lsdtM4ezxe4/s400/frust.jpg

musim tdo....~

Sunday, January 3, 2010

ha...2010 da....

da taon baru...
sem baru...

sejarah baru...
kenangan baru..

meja baru... (akan datang)
dvd baru..

subjek baru...
lecturer baru...

dannnnn................da xde ape yg baru lg..

sesungguhnya...mulai saat ni...akan tertanamlah azam...dan akan tersemailah benih-benih semangat dan tangga-tangga KBM yg akan membawa kita ke suatu alam yang baru....

yg menjurus kepada kejayaan dan kegemilangan kita rakyat negara yg berbilang kaum dan bangsa dan agama..


Rakyat diutamakan
Pencpaian didahulukan
1 Negara....


kita mestilah berganding bahu, berat sama dijunjong, ringan sama dijinjing..

bersama juga kita mengejar keindahan dan kebahagiaan di dunia da di akhirat..

semoga kita semua menjadi insan yg maju, berfikiran terbuka
dan
rela untuk menerima kritikan demi kritikan yg bakal kita terima di masa akan datang..

janganlah kita, melarikan diri kita, dari memperbetulkan, setiap kesalahan kita setiap masa..

sesungguhnya...
jika kita melakukan sesuatu yang kita sudah tahu ianya berdosa maka,
manusia tersebut ialah manusia yang paling berdosa...

ya...mulai saat ini..

mari kita bersama menuju kejayaan...

kepada teman2 yg mindanya masih tak ter-develop dan tidak suka menerima kesalahan sendiri..
berubahlah....!

sesungguhnya...orang2 yang tidak suka dikritik dan melenting bila dinasihat adalah orang2 yg keras hatinya..

kepada mereka yg sebegini...meh saya nasihat sket..

Saydatina Aishah r.a berkata.... : ingatlah kematian di kebanyakan waktu untuk melembutkan hati yg keras..

jadi kawan2...apa yg kita perlu lakukan ialah sentiasa bertawakal kepada ALLAH..

marilah kita berhenti dari melakukan dosa2 dan beralih ke jalan yg lurus...

haa....
kepada semua member2...selamat tahon baru..
blajar rajin2...

heh...

amiinnn....~


http://icarenow.files.wordpress.com/2009/10/self-confident-child.jpg



p/s : ribuan trima kaseh kpada chip n bob...atas sumbangan idea....trimas....~