Wednesday, November 11, 2009

in the end of the sem.....

Hye kwn2.....pe kabau...
hoho...














ni gambo aku kat boling mitc..hehe.....~

cuti suda mari......blog ni akan ku tinggalkan sbulan lbey...

kepada kwn2 ku.....

bdak2 pompuan yg skelas dgn aku..wei!!!

jage lah diri baek2....
jgn jln sorang2....
jgn jln kat tempat gelap...
jgn jalan memalam sgt...(kecuali dgn aku..hehe)
jgn seksi2...
nak jalan agak2 le gaye tu...

jgn tarik perhatian org2 jht sgt...
kang jadi pape kang.....susah mak bapak....

ilang moto xpe...kalo ilang 'pride'....
mmg sdey....sampai mati ko akan sdey...
pastu...bek ko bunuh diri je r...

so...jage lah diri baek2...orait!!!

kpd kwn2 llki klas ku....tk care je r..
pandai2 la korang nk idop....kan lelaki...

bebudak dungun...nk dtg ruma aku dtg r...muo je kot....stakat jb tu...alaa...
sekangkang jali je da sampai...
rindu korang...

budak2 yg kat u lain tuhh.....unimas, upm, ukm, um....

tk care weiih....

walopon sem 3 ni byk masalah pada aku...

tp xpe....hmm...

so....gd luck r ek.....

we are welcoming the 2010....
Happy New Year......~

p/s : jge diri baek2 ye si cAntek...aiseyy....sayer riso  =(

No comments:

Post a Comment