Wednesday, February 10, 2010

menyesal..janji xbuat lg...

no news...
but..
regarding to my last post....(have been deleted)

xbaik post maki2 mmber sendiri ni...
kan..
hm...

mmber, walopon kadang2 pelik2 sket...
tp..
diorang lah yg slalu tolong kite bile kite memerlukan...
kan..

xelok maki2 kawan ni...
maapkan sayer ya...

kawan tu..
baek ke buruk...kita terima je...
sbb...dengan kawan2 la kita idop hepi dan bahagie bile kite jauh sket dari family...

mana ada manusia yg perfek...xde pon..
aku kutok orang, padahal, aku pon sama je lbey kurang...

kalo kita ckp org tu jahat..
kita lg jahat, sbb kita kata dia jahat,,,
org yg kita kata jahat tu, xkata pun kita ni jahat....kan...

jd...maaf ya kengkawan...
tp..aku rasa..
mmg aku la yg jahat...huhu..

aku ni ntah le..banyak benO bnde yg aku xpuas ati...
padahal, smua ok je.....
tu la...nafsu manusia yg xpenah puas, smua bnda nk komplen...
smua salah aku sendiri...

skrg....
kita salahkan diri sendiri dulu...

kalau org bwt jahat dgn kita, maknenye...
tu balasan perbuatan jahat kita yg lepas..
Tuhan maha mengetahui....
kita kena la bersabar...xyah counter attack..
sbb..kita sesama manusia kena saling memaafkan...

walopon kengkawan kita prangai xsenonoh ke, demand lebih ke, gengster ke...
kita kena ingat...
apa yg ada pada kita adalah yg terbaik Tuhan berikan...


so...kita mestilah bersyukur....
dan berdoa supaya yg terbaik sentiasa ada pada kita...
amiinnnn....

mintak maap ya kengkawan...

sbnrnya.....
korang smua la kwn aku yg paling best...
sentiasa hepi & ceria alwayz....
kita lepak sama2...
kuar sama2....
korang ade je sentiasa....

bila aku sdey pon....korang stilll ada kat sebelah...
bila aku susah...
korang yg tolong...

jd...
hargailah kwn2 kita...
koranglah yg terbaik....xkan aku lupakan...
maapkan sayer......~

1 comment: